- page 2

Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Masterclass Service Excellence

De Baak Driebergen De Horst 1, Driebergen

Speerpunten: diepgaand inzicht in alle bouwstenen van Service Excellence compliant met het Europese Service Excellence Model (CEN/TS 16880) scherp beeld van uw serviceperformance aan de hand van een Service excellence diagnose actieplan om te excelleren in Service Excellence Download folder Integraal bouwen aan een Service...

Gouden Oor Award 2017

Woudschoten Woudenbergseweg 54, Zeist

Op donderdag 9 maart 2017 wordt in Zeist bij Woudschoten voor de achtste keer de Gouden Oor Award uitgereikt. De Award beloont organisaties die met succes het luisteren naar klanten aantoonbaar hebben versterkt. Eerder sleepten MCB (2007), ABN Amro (2009), Robeco (2011), Essent (2012), KLM...

Gouden Oor Award Zorg 2017

Jaarbeurs Utrecht Jaarbeursplein 6, Utrecht

De uitreiking van de Gouden Oor Award Zorg staat sinds de oprichting in 2015 synoniem voor een inspirerende dag vol met spraakmakende, vernieuwende, maar ook indrukwekkende voorbeelden van professionals (mensen!) en organisaties die op een bijzondere manier het belang van hun klanten (ook mensen!) centraal...

Gouden Oor Practitioner

De Baak Driebergen De Horst 1, Driebergen

Tweedaagse opleiding 'Luisteren naar en gehoor geven aan klanten conform de Gouden Oor Standaard' > feedbacKlachten integreren in customer experience management > gericht werken aan feedbackmanagement > ontwikkelen van een klant/klachtgevoelige cultuur > leren en innoveren op basis van de stem van de klant Deze...

Gouden Oor Clinic – Groeien van binnenuit

Enexishuis Marsweg 5, Zwolle

Groeien van binnenuit weerstand als brandstof voor duurzame verandering We leven niet in een tijdperk van verandering, maar in een verandering van tijdperk, stelt hoogleraar transitiekunde Jan Rotmans. Diepgaande transities vanuit onder meer technologie en milieu hebben grote impact op veel organisaties. En dan niet...

GO Clinic | Emotionele Connectie, maken & meten

Woudschoten Woudenbergseweg 54, Zeist

Steeds meer organisaties maken de omslag  van 'tevreden' naar 'emotioneel connected'. Een emotioneel verbonden klant is een trouwe klant die als ambassadeur van de organisatie fungeert. De focus verschuift dus naar emotionele connecties met klanten. Het formuleren van doelstellingen qua klanttevredenheid maakt plaats voor ambities...

Training Service Excellence Assesor

Conferentiecentrum de Ruwenberg Ruwenbergsestraat 7, St. Michielsgestel

Steeds meer organisaties ontdekken dat ze, om zich te onderscheiden naar klanten, een uitzonderlijke klantbeleving moeten bieden. Service Excellence, werken aan een uitzonderlijke klantbeleving en excellente klantgerichtheid vergt anders werken, anders kijken. Om Service Excellence te kunnen bereiken, moet in feite de gehele organisatie worden...

Service Excellence in 1 Day

Beeckestijn Business School Leusderend 30, Leusden

Op vrijdag 8 december vindt de eerste editie van Service Excellence in 1 Day plaats in Leusden.  Een co-productie van CustomerTalk en Stichting Service Excellence. Organisaties die structureel een uitzonderlijk hoge waardering van hun klanten krijgen, doen bepaalde zaken anders dan de ‘gemiddelde’ organisatie. In...

€395

GO Clinic: meeluisteren met Nuon, Marktplaats en ABN Amro

Woudschoten Woudenbergseweg 54, Zeist

Alle moderne tools ten spijt, het ouderwetse echte klantgesprek blijft een van de beste methodes om te luisteren naar klanten en te doorgronden wat hen drijft. En om te ontdekken waar kansen liggen en innovatie mogelijk is. Bedrijven herontdekken dat en maken weer meer gebruik...

Gouden Oor Clinic ‘Anders vasthouden’

Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2 Hogeweg 65, Zaltbommel

Woensdagmiddag 20 juni houdt Wouter Hart zijn filosofie 'Anders vasthouden' tegen het licht van Service Excellence. En zoomt in op de raakvlakken. De sleutels voor het werken aan een betekenisvolle en klantgerichte organisatie worden deze middag aangereikt. Wouter Hart is bekend van zijn veelgelezen en...

Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klanten