Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

GO Clinic: meeluisteren met Nuon, Marktplaats en ABN Amro

15 februari 2018 om 13:30 tot 17:00

Alle moderne tools ten spijt, het ouderwetse echte klantgesprek blijft een van de beste methodes om te luisteren naar klanten en te doorgronden wat hen drijft. En om te ontdekken waar kansen liggen en innovatie mogelijk is. Bedrijven herontdekken dat en maken weer meer gebruik van deze meest gewone maar soms ook moeilijke methode.

In deze clinic gaan we naar de kern van een live klantdialoog. Wat draagt de klantdialoog bij aan het bereiken van een ‘excellente organisatie’? Hoe kun je de klantdialoog als middel inzetten om klanten en medewerkers bij elkaar te brengen? We ervaren het verschil tussen een interview, een dialoog en een ontmoeting. Aan de hand van cases van Nuon, ABN Amro en Marktplaats wordt gekeken naar de ROI van een klantdialoog, Empathy Mapping en Design Thinking.

Het belooft een interactieve clinic te worden met het accent op delen van ervaringen, voorbeelden en klantcasussen De Clinic staat onder leiding van Bart van de Ven van TrueTalk. Zijn concept ‘Café Bepp’ wordt door veel verschillende organisaties met succes ingezet om natuurlijke klantinzichten te verkrijgen. De case van Nuon wordt toegelicht door een lid van team Business Development (tba) en die van ABN Amro door Shariff Lufti van het ABN Innovation Center.

 

Gegevens

Datum:
15 februari 2018
Tijd:
13:30 tot 17:00

Locatie

Woudschoten
Woudenbergseweg 54
Zeist, Nederland
+ Google Maps
Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klanten