Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Service Excellence in 1 Day

8 december 2017 om 09:30 tot 16:30

€395

Op vrijdag 8 december vindt de eerste editie van Service Excellence in 1 Day plaats in Leusden.  Een co-productie van CustomerTalk en Stichting Service Excellence. Organisaties die structureel een uitzonderlijk hoge waardering van hun klanten krijgen, doen bepaalde zaken anders dan de ‘gemiddelde’ organisatie. In veel gevallen gaat het dan niet om zaken beter te doen, maar om ze anders te doen. Organisaties die de beweging maken van een ‘best wel goede’ naar een ‘excellente’ waardering van klanten, zien we op verschillende aspecten echt fundamentele veranderingen maken. Deze dag zit vol met tips, trends en ontwikkelingen die je direct verder helpen. De sprekers staan voor je klaar en staan je persoonlijk te woord. Leer tijdens deze dag van interessante cases zoals Triodos Bank, Vidomes en Prominent.

Voor wie?

Het programma is vooral opgesteld voor service excellence managers, customer experience managers, customer service managers, marketeers, CRM-managers en brand-managers. Heb je een andere achtergrond maar ben je geïnteresseerd in service excellence? Dan ben je natuurlijk ook van harte welkom!

Wat kun je verwachten?

  • inzicht in de praktische werking van het Service Excellence Model, een model voor organisatiebrede/integrale ontwikkeling van uitzonderlijke klantgerichtheid
  • inspirerende praktijkcases van 5 organisaties die zich strategisch ontwikkelen tot een Service Excellence organisatie
  • best practices op diverse aspecten van Service Excellence:
    – ontwikkelen van een klantvisie
    – implementeren van belevingswaarden en van klantreizen
    – initiëren van een klantgerichte cultuur en
    – het inzetten van HRM voor Service Excellence
  • een eerste beeld van jouw organisatie qua Service Excellence op basis van de Service Excellence Scan die je voorafgaand aan de dag online invult
  • intervisie met collega managers over de ontwikkeling van Service Excellence

Het uitgebreide programma, meer informatie over sprekers, locatie en aanmelden »

Gegevens

Datum:
8 december 2017
Tijd:
09:30 tot 16:30
Kosten:
€395

Organisator

Customer Talk ism Stichting Service Excellence
Bekijk de site van Organisator

Locatie

Beeckestijn Business School
Leusderend 30
Leusden, 3832 RC Nederland
+ Google Maps
Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klanten