- page 2

Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Masterclass Service Excellence

De Baak Seaside Koningin Astrid Boulevard 23, Noordwijk

  Speerpunten: diepgaand inzicht in alle bouwstenen van Service Excellence compliant met het Europese Service Excellence Model (CEN/TS 16880) scherp beeld van uw serviceperformance aan de hand van een Service excellence diagnose actieplan om te excelleren in Service Excellence Download folder Integraal bouwen aan een...

Clinic: Aston Martin’s iconische customer experience

Aston Martin Hilversum Soestdijkerstraatweg 66, Hilversum

Klantbeleving. Vrijwel elke organisatie is ermee bezig en mikt op een persoonlijke en waar mogelijke uitzonderlijke klantbeleving. Maar hoe werkt dat voor een uitzonderlijk merk als Aston Martin? Woensdag 6 juli krijgen leden van het Gouden Oor Platform een exclusieve blik in de uitzonderlijke stal...

Clinic Reinventing Organizations

Woudschoten Woudenbergseweg 54, Zeist

Meer dan 60.000 exemplaren binnen een jaar, zonder één euro aan marketing, verkocht Frederic Laloux van zijn boek Reinventing Organizations. Waarom? Omdat Laloux iets in ons aanraakt wat we al lang verloren zijn maar nog steeds naar verlangen: onszelf. Kunnen we ons eigen Zelf meenemen...

Thuishoren. Luisteren en gehoor geven afstemmen op Theory U.

Kloosterhotel ZIN Boxtelseweg 58, Vught

Alles is al aanwezig in het leven, als men er maar naar luistert. (Alessandro Baricco) Iedereen wil gehoord worden. Toch voelen maar weinigen zich echt begrepen. Opmerkelijk, omdat tegelijkertijd de meeste mensen van zichzelf vinden dat ze goede luisteraars zijn. Denken dat je goed luistert...

Beeckestijn Clinic: van operational naar Service Excellence

Beeckestijn Business School Leusderend 30, Leusden

‘De klant centraal zetten’. Het is bonton bij vrijwel elke organisatie. Maar blijft vaak nog beperkt tot het inrichten van enkele customer journeys met de Net Promoter Score als heilig kompas. Dat klinkt wellicht overtuigend, maar is onvoldoende om een organisatie compleet te richten op...

Masterclass Service Excellence

De Baak Driebergen De Horst 1, Driebergen

Speerpunten: diepgaand inzicht in alle bouwstenen van Service Excellence compliant met het Europese Service Excellence Model (CEN/TS 16880) scherp beeld van uw serviceperformance aan de hand van een Service excellence diagnose actieplan om te excelleren in Service Excellence Download folder Integraal bouwen aan een Service...

Gouden Oor Award 2017

Woudschoten Woudenbergseweg 54, Zeist

Op donderdag 9 maart 2017 wordt in Zeist bij Woudschoten voor de achtste keer de Gouden Oor Award uitgereikt. De Award beloont organisaties die met succes het luisteren naar klanten aantoonbaar hebben versterkt. Eerder sleepten MCB (2007), ABN Amro (2009), Robeco (2011), Essent (2012), KLM...

Gouden Oor Award Zorg 2017

Jaarbeurs Utrecht Jaarbeursplein 6, Utrecht

De uitreiking van de Gouden Oor Award Zorg staat sinds de oprichting in 2015 synoniem voor een inspirerende dag vol met spraakmakende, vernieuwende, maar ook indrukwekkende voorbeelden van professionals (mensen!) en organisaties die op een bijzondere manier het belang van hun klanten (ook mensen!) centraal...

Gouden Oor Practitioner

De Baak Driebergen De Horst 1, Driebergen

Tweedaagse opleiding 'Luisteren naar en gehoor geven aan klanten conform de Gouden Oor Standaard' > feedbacKlachten integreren in customer experience management > gericht werken aan feedbackmanagement > ontwikkelen van een klant/klachtgevoelige cultuur > leren en innoveren op basis van de stem van de klant Deze...

Gouden Oor Clinic – Groeien van binnenuit

Enexishuis Marsweg 5, Zwolle

Groeien van binnenuit weerstand als brandstof voor duurzame verandering We leven niet in een tijdperk van verandering, maar in een verandering van tijdperk, stelt hoogleraar transitiekunde Jan Rotmans. Diepgaande transities vanuit onder meer technologie en milieu hebben grote impact op veel organisaties. En dan niet...

Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klanten