Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

GO Clinic | Emotionele Connectie, maken & meten

Woudschoten Woudenbergseweg 54, Zeist

Steeds meer organisaties maken de omslag  van 'tevreden' naar 'emotioneel connected'. Een emotioneel verbonden klant is een trouwe klant die als ambassadeur van de organisatie fungeert. De focus verschuift dus naar emotionele connecties met klanten. Het formuleren van doelstellingen qua klanttevredenheid maakt plaats voor ambities...

Training Service Excellence Assesor

Conferentiecentrum de Ruwenberg Ruwenbergsestraat 7, St. Michielsgestel

Steeds meer organisaties ontdekken dat ze, om zich te onderscheiden naar klanten, een uitzonderlijke klantbeleving moeten bieden. Service Excellence, werken aan een uitzonderlijke klantbeleving en excellente klantgerichtheid vergt anders werken, anders kijken. Om Service Excellence te kunnen bereiken, moet in feite de gehele organisatie worden...

Service Excellence in 1 Day

Beeckestijn Business School Leusderend 30, Leusden

Op vrijdag 8 december vindt de eerste editie van Service Excellence in 1 Day plaats in Leusden.  Een co-productie van CustomerTalk en Stichting Service Excellence. Organisaties die structureel een uitzonderlijk hoge waardering van hun klanten krijgen, doen bepaalde zaken anders dan de ‘gemiddelde’ organisatie. In...

€395

GO Clinic: meeluisteren met Nuon, Marktplaats en ABN Amro

Woudschoten Woudenbergseweg 54, Zeist

Alle moderne tools ten spijt, het ouderwetse echte klantgesprek blijft een van de beste methodes om te luisteren naar klanten en te doorgronden wat hen drijft. En om te ontdekken waar kansen liggen en innovatie mogelijk is. Bedrijven herontdekken dat en maken weer meer gebruik...

Gouden Oor Clinic ‘Anders vasthouden’

Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2 Hogeweg 65, Zaltbommel

Woensdagmiddag 20 juni houdt Wouter Hart zijn filosofie 'Anders vasthouden' tegen het licht van Service Excellence. En zoomt in op de raakvlakken. De sleutels voor het werken aan een betekenisvolle en klantgerichte organisatie worden deze middag aangereikt. Wouter Hart is bekend van zijn veelgelezen en...

Service Excellence Clinic: Hoe krijg je klantgerichtheid echt van de grond?

Woudschoten Woudenbergseweg 54, Zeist

Woensdag 31 oktober is managementgoeroe Daniel Ofman te gast en laat ons zien hoe je klantgerichtheid echt van de grond en in de haarvaten van de organisatie krijgt. Initiatieven om klantgericht te worden stranden niet zelden door een gebrek aan samenhang en samenwerking. Drie thema’s...

Hoe krijg je Service Excellence tussen de oren van medewerkers (en managers…)? (Clinic Beeckestijn)

Beeckestijn Business School Leusderend 30, Leusden

Het werken aan een duurzaam klantgerichte organisatie waarbij bevlogen medewerkers klanten uitzonderlijk helpen en zorgen voor loyale klanten is de uitdaging van veel organisaties, maar misschien ook wel een van de meest lastige. In deze clinic willen we vanuit het Service Excellence gedachtegoed stilstaan bij...

Clinic Platform Service Excellence (voorheen Gouden Oor Platform)

Groot Kivitsdal Hilversumsestraatweg 19, 3744 KB Baarn

Onlangs is Berend-Jan Rietveld uitgeroepen tot ‘Service Excellence Professional van het Jaar 2018’. Deze titel dankt de strategic manager passenger centricity bij Royal Schiphol Group aan een uitgekiend plan om passagiers op Schiphol Airport een excellente service te bieden. Zijn klantgerichte aanpak is geworteld in...

Clinic ‘Excelleren in Service’

Groot Kivitsdal Hilversumsestraatweg 19, 3744 KB Baarn

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? In deze clinic zoomen we in op de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische...

Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klanten