Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Hoe krijg je Service Excellence tussen de oren van medewerkers (en managers…)? (Clinic Beeckestijn)

25 januari 2019 om 09:30 tot 11:30

Het werken aan een duurzaam klantgerichte organisatie waarbij bevlogen medewerkers klanten uitzonderlijk helpen en zorgen voor loyale klanten is de uitdaging van veel organisaties, maar misschien ook wel een van de meest lastige. In deze clinic willen we vanuit het Service Excellence gedachtegoed stilstaan bij

  • wat een klantgerichte houding en gedrag inhoudt (en wat niet)
  • hoe je dat kunt inbouwen in de vezels van de organisatie en
  • hoe je dat borgt.

Naast praktijkvoorbeelden zullen we in deze clinic een oefening in kleine groepen doen. Op deze wijze krijgen deelnemers inzichten in hoe ze in hun organisatie gestructureerd met dit belangrijke aspect van Service Excellence aan de slag kunnen gaan.

Deze clinic is gratis toegankelijk. Aanmeldingen lopen via Beeckestijn.

Gegevens

Datum:
25 januari 2019
Tijd:
09:30 tot 11:30

Organisator

Eric de Haan | Jean-Pierre Thomassen
E-mail:
mal@goudenoor.nl

Locatie

Beeckestijn Business School
Leusderend 30
Leusden, 3832 RC Nederland
+ Google Maps