Het is Menzis ook in 2020 goed gelukt gehoor te blijven geven aan de stem van de klant. Dat is de conclusie van Vedas Quality na de audit op basis van de Gouden Oor Standaard die zij dit najaar uitvoerde bij Menzis. Dit resulteert voor Menzis in een primeur: na een aantal jaar op rij een mooie niveau 2-erkenning te hebben gekregen, is Menzis dit jaar voor het eerst beloond met het hoogste niveau van erkenning, niveau 3. Een mooie beloning voor hetgeen Menzis voor haar klanten doet.
Met het behalen van deze hoogste trede van erkenning maakt Menzis de belofte van een Gouden Oor Erkenning vrijwel volledig waar. Deze belofte houdt in dat de gehele organisatie een actieve, open houding aanneemt ten aanzien van de stem van de klant, dat bij alle klantbeslissingen het belang van de klant wordt gewogen vanuit een hoge mate van gevoeligheid voor hun behoeften, wensen en verwachtingen en dat feedback van klanten stelselmatig het startpunt vormt om te verbeteren, waardoor luisteren naar klanten zoveel mogelijk leren van en met klanten wordt.
Stichting Gouden Oor stimuleert organisaties maximaal te luisteren naar hun klanten. Daarvoor onderzoekt certificerende instellingen jaarlijks het luisterend vermogen van organisaties.
Het is Menzis ook in 2020 goed gelukt gehoor te blijven geven aan de stem van de klant. Dat is de conclusie van Vedas Quality na de audit op basis van de Gouden Oor Standaard die zij dit najaar uitvoerde bij Menzis. Dit resulteert voor Menzis in een primeur: na een aantal jaar op rij een mooie niveau 2-erkenning te hebben gekregen, is Menzis dit jaar voor het eerst beloond met het hoogste niveau van erkenning, niveau 3. Een mooie beloning voor hetgeen Menzis voor haar klanten doet.
Met het behalen van deze hoogste trede van erkenning maakt Menzis de belofte van een Gouden Oor Erkenning vrijwel volledig waar. Deze belofte houdt in dat de gehele organisatie een actieve, open houding aanneemt ten aanzien van de stem van de klant, dat bij alle klantbeslissingen het belang van de klant wordt gewogen vanuit een hoge mate van gevoeligheid voor hun behoeften, wensen en verwachtingen en dat feedback van klanten stelselmatig het startpunt vormt om te verbeteren, waardoor luisteren naar klanten zoveel mogelijk leren van en met klanten wordt.
Stichting Gouden Oor stimuleert organisaties maximaal te luisteren naar hun klanten. Daarvoor onderzoekt certificerende instellingen jaarlijks het luisterend vermogen van organisaties.