Opnieuw erkenning voor DELA als luisterende organisatie
Het Uitvaartbedrijf van DELA ontving recent de Gouden Oor Erkenning drie sterren. Daarmee is DELA goed op weg met haar ambitie om in 2025 een excellent luisterende organisatie te zijn en daar vijf sterren op te scoren. Een Gouden Oor Erkenning belooft een actieve, open houding van de gehele organisatie ten aanzien van de stem van de klant.
Ron van Kesteren, directeur van Stichting toetsing verzekeraars: “De enorme bevlogenheid om het goed te willen doen voor de klant; die klantgevoeligheid zagen we terug bij alle medewerkers tijdens het onderzoek. Deze was niet geregisseerd maar authentiek, vanuit passie en betrokkenheid bij hun werk en bij de klant”. DELA toont aan dat ze al jaren het klantbelang centraal stelt en echt wil weten wat er bij klanten leeft. Aanvullend op de eerder behaalde Gouden Oor Erkenning niveau 2 als Verzekeraar is dit een mooie erkenning voor de ambitie van DELA om ook de dienstverlening aan haar klanten in het Uitvaartbedrijf steeds verder te verbeteren en uiteindelijk het hoogste niveau te bereiken.
Het Gouden Oor stimuleert organisaties de stem van de klant te integreren in hun dienstverlening en zodoende structureel de klantbeleving naar een hoger plan te tillen.
Veronique Klaassen, directeur uitvaartverzorging DELA, neemt de drie sterren Gouden Oor Erkenning in ontvangst van Ron van Kesteren, directeur Stv
.