Menzis behaalt hoogste trede van Erkenning

Het is Menzis ook in 2020 goed gelukt gehoor te blijven geven aan de stem van de klant. Dat is de conclusie van Vedas Quality na de audit op basis van de Gouden Oor Standaard die zij dit najaar uitvoerde bij Menzis. Dit resulteert voor…

Continue reading →

DELA erkend als luisterende organisatie

Opnieuw erkenning voor DELA als luisterende organisatie Het Uitvaartbedrijf van DELA ontving recent de Gouden Oor Erkenning drie sterren. Daarmee is DELA goed op weg met haar ambitie om in 2025 een excellent luisterende organisatie te zijn en daar vijf sterren op te scoren. Een…

Continue reading →

Gouden Oor Standaard aangescherpt

Aangescherpte Gouden Oor Standaard roept op tot luisterarchitectuur, luisterend leiderschap en maatschappelijk bijdragen. Sinds 2004 vormt de Gouden Oor Standaard het toetsingskader voor organisaties die zich maximaal willen afstemmen op de stem van de klant. Het toetsingskader wordt door organisaties benut om hun klantgerichtheid te…

Continue reading →

Arval haalt hoogste niveau Erkenning

Onlangs behaalde leasemaatschappij Arval het hoogste kwaliteitsniveau van feedbackmanagement gebaseerd op de Gouden Oor Standaard. De Standaard is een toetsingskader gebaseerd op internationale richtlijnen waarmee organisaties worden getoetst in hoeverre ze de stem van de klant in de bedrijfsvoering hebben geïntegreerd en geïnternaliseerd. Arval is…

Continue reading →

Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klanten