Ontwikkelen

 

ONTWIKKELEN | Hoe werken aan een luisterende organisatie?

Opleiding tot Gouden Oor Practitioner
1daagse opleiding die feedbackmanagement versterkt in het licht van klantbeleving en Service Excellence.

Gouden Oor Luistertraining
Workshop om ‘vakmatig’ luisteren meer en beter te benutten als kracht voor verdieping, verrijking en verbinding.

Service Recovery Journey Mapping
Onderzoek naar en visualiseren (‘mapping’) van de relevante fasen van service recovery: openstaan voor en ontvangen van feedback/klachten, oplossen ervan en leren en verbeteren op basis van feedback/klachten.

Gouden Oor Training Klantbewustzijn
Training om de mindset van medewerkers klantbewuster te maken en uit te rusten om klantgericht om te gaan met feedback van klanten.

Workshop ‘Warme brief’
Workshop waarin de correspondentie met klanten centraal staat met als doel brieven/mails die empathisch, persoonlijk en begrijpelijk zijn en een weerspiegeling zijn van een persoonlijk contact met klanten.

Service Recovery Monitor
Een meet- en managementinstrument om de impact van behandeling van feedback op de klantrelatie inzichtelijk te maken en hierop te kunnen sturen.

Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klanten