Op 17 februari 2011 is Robeco Direct beloond met het Gouden Oor 2011 voor de organisatie met het beste klachtenmanagement. Brabant Water, TNT Post en Zorgverzekeraar Univé-VGZ-IZA-Trias ontvingen als runners up een Gouden OorKonde. De jury was vooral onder de indruk van de shift die Robeco Direct in relatief korte tijd heeft weten te maken van aandacht voor hoofdzakelijk financiële klachten naar het openstaan voor en behandelen van vooral dienstverleningsklachten. Deze omslag maakte Robeco door enerzijds structureel te werken aan het wegnemen van oorzaken van financiële klachten en anderzijds door het luisterend vermogen voor ‘zachte’ klachten op te voeren.
Prof. dr. Gaby Odekerken-Schroder, Professor in Customer-Centric Service Science aan de Universiteit van Maastricht, verzorgde de key note op het Gouden Oor 2011.
Bekijk hier een filmimpressie van de uitverkiezing van de Gouden Oor Award 2011.
Onze klanten plukken nog steeds de vruchten van het winnen van het Gouden Oor omdat onze medewerkers nu met nog meer passie en energie klanten helpen!
Jeroen van Dam, Manager Customer Care