Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Gouden Oor Award Service Excellence

15 februari 2018 om 12:30 tot 17:00

Evenement Navigatie

In 2006 heeft Stichting Gouden Oor het initiatief genomen om de organisatie te verkiezen die het meest effectief omgaat met feedback van klanten.  Met de Gouden Oor Award draagt de Stichting bij aan meer bewustwording voor professionalisering van feedbackmanagement en vestigt de aandacht op best practices om van te leren. Vanaf 2017 hanteert de jury het Service Excellence Model als toetsingskader onder de naam ‘Gouden Oor Award Service Excellence’. De roots van het Gouden Oor (gehoor geven aan klanten) blijven daar volwaardig in doorklinken. Feedbackmanagement is immers als 2e niveau van de Service Excellence Piramide een sleutelniveau om te komen tot excellente dienstverlening. En feedbackmanagement (SE-element 9) en service recovery (SE-element 1) maken nadrukkelijk onderdeel uit van het Europese model voor Service Excellence.

De Award beloont organisaties die met succes het ontwikkelen van een excellente dienstverlening aantoonbaar hebben versterkt. De jury is jaarlijks op zoek naar interessante en innovatieve initiatieven die bovengemiddeld effect hebben gehad op de kwaliteit van de dienstverlening van organisaties. De toetsingskaders om de best practices vast te stellen zijn gebaseerd op het Europese model voor Service Excellence (CEN/TS 16880) en op internationale best practices. Over drie ronden bepaalt de jury per categorie wie die de ‘Gouden Oor Award Service Excellence’ verdient. Alle deelnemende organisaties krijgen feedback van de jury op hun casus. Genomineerde organisatie worden onderscheiden met een Gouden OorKonde. Inschrijving voor de Awards geschiedt door beantwoorden van het daarvoor ontwikkelde deelnameformulier.

Gegevens

Datum:
15 februari 2018
Tijd:
12:30 tot 17:00