Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Laatste afgelopen Evenementen

Clinic ‘Excelleren in Service’

Groot Kivitsdal Hilversumsestraatweg 19, 3744 KB Baarn

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? In deze clinic zoomen we in op de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische...

Clinic Platform Service Excellence (voorheen Gouden Oor Platform)

Groot Kivitsdal Hilversumsestraatweg 19, 3744 KB Baarn

Onlangs is Berend-Jan Rietveld uitgeroepen tot ‘Service Excellence Professional van het Jaar 2018’. Deze titel dankt de strategic manager passenger centricity bij Royal Schiphol Group aan een uitgekiend plan om passagiers op Schiphol Airport een excellente service te bieden. Zijn klantgerichte aanpak is geworteld in...

Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klanten