platform Gouden Oor Clinics

Sinds 2003 vormt het Gouden Oor Platform het kennisplatform en ontmoetingsplaats voor customer care managers om ervaringen uit te wisselen, inspiratie op te doen en kennis te vergroten. Drie maal per jaar organiseert het Platform Gouden Oor Clinics rondom specifieke thema’s, waarbij experts steeds de (in)leiding van deze Clinics verzorgen. Eerdere clinics werden (in)geleid door onder andere prof. dr. Jose Bloemer, Sarah Cook, prof. dr. Fred Langerak, prof. dr. Ko de Ruyter, prof. dr. G. Odekerken, Corine Jansen, prof. dr. B. Stauss, prof. dr. Peter Verhoef, Jeroen Busscher, Menno Lanting, Hein Dijksterhuis, Egbert-Jan van Bel, Rupert Parker Brady, Maurits Bruel, Rijn Vogelaar, Stephan van Slooten, Berry Veldhoen en Steven van Belleghem.

Het Gouden Oor Platform organiseert drie keer per jaar Gouden Oor Clinics om kennis en best practices te delen. De volgende organisaties zijn lid van het Platform: ABN Amro, Achmea, Aegon, ANWB, Arval, AS Watson, ASR, Belastingdienst, Bol.com, Bonduelle, Brabant Water, Cargill, DUO, Eneco, Essent, Friesland Campina, Geas Energiewacht, GGZ Noord-Holland, GVB, IND, ING Bank, Interpolis, Kadaster, KBC, KLM, Kuhn, MCB Nederland, Menzis, Ministerie van BZK, Nationale-Nederlanden, Obvion, ONVZ, Pepsico, Philips, PLUS, Post NL, Rabobank Nederland, Rabobank Rotterdam, Reaal, Robeco, Samsung, Sanoma, SITA, SNS Bank, SoZaWe Rotterdam, Suiker Unie, T-Mobile, UMC Utrecht, UWV, Van Lanschot Bankiers, VGZ, Vlietland Ziekenhuis, VNO-NCW, Waternet, Yarden, Ymere en Ziggo.