stichting & CvD

Stichting Gouden Oor

 

De Gouden Oor Standaard is ondergebracht in de Stichting Gouden Oor. De stichting toetst de kwaliteit van de Gouden Oor-audits en -erkenningen en verzorgt de opleidingen van auditoren. Voor auditering en certificering voor het Gouden Oor zijn DNV Certification en Vedas Quality Certification geaccrediteerd. Daarbij toetst het College van Deskundigen de kwaliteit en de werking van de Gouden Oor Standaard.

De Stichting wordt gevormd door:

Eric de Haan (voorzitter)
Directeur van Seven customer value management, bestuurder van Stichting Service Excellence, kerndocent van de post-hbo-opleiding Service Excellence Management bij Beeckestijn Business School.  Hij schreef Luisteren is Goud, De Tao van Service en Zeg dat nog eens? en is coauteur van Integraal klachtenmanagement, Service Excellence en Excelleren in Service.

College van Deskundigen

 

prof. dr. ir. C.T.B. Ahaus
Professor aan de Erasmus School of Health Policy & Management Health Services Management & Organisation (HSMO). Auteur van onder andere ‘Integraal Klachtenmanagement’ en ‘Balanced Scorecard & INK Managementmodel’.

Maikel van der Sanden
Manager Quality Health Safety & Environment bij Kuhn. Brede ervaring met de opzet en het beheer van KAM-managementsystemen, kwaliteitsmanagementsystemen en integraal klachtenmanagement. Met MCB Nederland de eerste winnaar van het Gouden Oor, award voor de organisatie met het beste klachtenmanagement.

 

 

Gouden Oor, Luisteren en gehoor geven aan klanten